Rasveta za svaku oblast – Lumiled Mont Čačak
Preporuka:
Svetlo se može koristiti za dizajniranje prostora i stvaranje jedinstvenog doživljaja kupovine u atmosferi koja stimuliše osećanja kupaca.
Igra između svetla i senke ima stimulišuće i raznovrsne efekte. Efekti postignuti s reflektorima i senkama još više povećavaju privlačnost dizajna i utisk koji ostavlja proizvod.
U svakodnevnom poslovanju moramo preuzeti odgovornost za životnu sredinu i efikasno koristiti resurse. Optimizacija potrošnje energije je glavni prioritet u rasvetnim rešenjima za maloprodajnu industriju.
Svaka maloprodajna radnja, bez obzira da li je to prodavnica hrane, butik, prodavnica nameštaja, prodavnica kućnih proizvoda ili baštenski centri – nigde se upotrebljena energija ne može lakše uštedjeti nego u ovakvim objektima, a da bude atraktivno za kupca a ujedno i efektno za budžet objekta. Pretvaranje u ekološki prihvatljive LED alternative ima pozitivan uticaj na potrošnju energije i emisiju CO2.
Optimizacija rasvete je od velikog prioriteta sa sve.
Za sve specijalizovane prodavnice kao i supermarkete računica je jednostavna: kupci koji se osjećaju u objektu prijatno vraćaju se. I svetlost igra odlučujuću ulogu u tome. Pametno odabrana rasveta stvara privlačnu atmosferu kada uđete u prodavnicu, čineći sve da poželite da izvršite kupovinu.
Za optimalno iskustvo kupovine, najbolje rezultate postižete kombinacijom opšteg osvetljenja i fokusiranih akcenata uz pomoć usmerenog osvetljenja.
Najveća moguća vizuelna udobnost za zaposlene u prodavnicama je da se oči ne umaraju. Ovde veliku ulogu ima osvetljenje bez odsjaja, opciono uključujući biološki efikasno svetlo za duže koncentracije.
Moderni tržni centri omogućavaju da sve vaše kupovine budu na jednom mestu..
Unutar trgovačkih centara osvetljenje mora biti što fleksibilnije. Sa širokom ponudom konfiguracijskih rešenja i mogućnosti upravljanja rasvetom, nudimo rešenja za prodavnice, restorane, robne kuće, pristupne puteve tržnom centru, parking prostorom i svih drugih prostora koji su u okviru takvog kompleksnog sistema.
Rezultati sveobuhvatnog koncepta osvetljenja su ono što daje karakter i atraktivnost šoping centru.
Maloprodajnim objektima je potreban karakterističan karakter za dugoročni poslovni uspeh. Osvetljenje proizvoda ili brenda pobuđuje radoznalost.
Prvi pogled na prodavnicu mora učiniti da potencijalni kupac želi da uđe. Ovo uključuje atraktivnu rasvetu izloga koja naglašava istaknute detalje vaše ponude. Jednako je važno postići i toplinu, prijateljsku atmosferu osvetljenja koja privlači posetioce u prodavnicu.
Karakteristično za butike su promena ukrasa, prikazi i promocije. Istovremeno, svetla koja rade isključivo sa LED-ima pomažu vam da štedite energiju svaki dan
Menjanje izloga samo je mali deo radnje, ali on i dalje zaslužuje da budu deo sveukupnog koncepta osvetljenja. Najvažniji momenat rasvete je u samom objektu, gde se naglasak daje na određen asortiman. Ovde kupac napokon donosi najvažniju odluku: Kupujete? Da ili ne?