Rasveta za svaku oblast – Lumiled Mont Čačak

RASVETA SVIH VRSTA
TRGOVINSKIH OBJEKATA

Svetlo koje budi osećaje

Katalog - Vaš tehnički orijentir

Da kupovina u prodavnici bude privlačna

Hrana, odeća, veliki tržni centri Iili mali butici – za dobar posao treba dobro osvjetljenje

Preporuka:

Istražite detaljnu preporuku proizvođača

Profesionalna rasveta za osvjetljavanje vaših proizvoda

Svetlo se može koristiti za dizajniranje prostora i stvaranje jedinstvenog doživljaja kupovine u atmosferi koja stimuliše osećanja kupaca.
Igra između svetla i senke ima stimulišuće i raznovrsne efekte. Efekti postignuti s reflektorima i senkama još više povećavaju privlačnost dizajna i utisk koji ostavlja proizvod.

Benefiti i šta je važno znati

  • Osvetljenje stvara pozitivnu atmosferu za kupovinu koja pokreće prodaju
  • Pametni sistemi za upravljanje svetlošću zasnovani na LED tehnologiji
  • Osvetljenje sa izvanrednim prikazom u boji
  • Izuzetno niska potrošnja energije
  • Brza otplata
  • Koja boja svetla je najprikladnija za određeno mesto?
  • Koliko je garantni rok?
  • Smanjenje troškova zamene – koliko možemo uštedeti?
  • Koliki su troškovi održavanja?
  • Da li je održavanje jednstavno?

U svakodnevnom poslovanju moramo preuzeti odgovornost za životnu sredinu i efikasno koristiti resurse. Optimizacija potrošnje energije je glavni prioritet u rasvetnim rešenjima za maloprodajnu industriju.

Svaka maloprodajna radnja, bez obzira da li je to prodavnica hrane, butik, prodavnica nameštaja, prodavnica kućnih proizvoda ili baštenski centri – nigde se upotrebljena energija ne može lakše uštedjeti nego u ovakvim objektima, a da bude atraktivno za kupca a ujedno i efektno za budžet objekta. Pretvaranje u ekološki prihvatljive LED alternative ima pozitivan uticaj na potrošnju energije i emisiju CO2.

Optimizacija rasvete je od velikog prioriteta sa sve.

Specijalizovane prodavnice i supermarketi

Za sve specijalizovane prodavnice kao i supermarkete računica je jednostavna: kupci koji se osjećaju u objektu prijatno vraćaju se. I svetlost igra odlučujuću ulogu u tome. Pametno odabrana rasveta stvara privlačnu atmosferu kada uđete u prodavnicu, čineći sve da poželite da izvršite kupovinu.

Za optimalno iskustvo kupovine, najbolje rezultate postižete kombinacijom opšteg osvetljenja i fokusiranih akcenata uz pomoć usmerenog osvetljenja. 

Najveća moguća vizuelna udobnost za zaposlene u prodavnicama je da se oči ne umaraju. Ovde veliku ulogu ima osvetljenje bez odsjaja, opciono uključujući biološki efikasno svetlo za duže koncentracije.

Tržni centri

Moderni tržni centri omogućavaju da sve vaše kupovine budu na jednom mestu..

Unutar trgovačkih centara osvetljenje mora biti što fleksibilnije. Sa širokom ponudom konfiguracijskih rešenja i mogućnosti upravljanja rasvetom, nudimo rešenja za prodavnice, restorane, robne kuće, pristupne puteve tržnom centru, parking prostorom i svih drugih prostora koji su u okviru takvog kompleksnog sistema.

Rezultati sveobuhvatnog koncepta osvetljenja su ono što daje  karakter i atraktivnost šoping centru.

Prodavnice i butici

Maloprodajnim objektima je potreban karakterističan karakter za dugoročni poslovni uspeh. Osvetljenje proizvoda ili brenda pobuđuje radoznalost.

Prvi pogled na prodavnicu mora učiniti da potencijalni kupac želi da uđe. Ovo uključuje atraktivnu rasvetu izloga koja naglašava istaknute detalje vaše ponude. Jednako je važno postići i toplinu, prijateljsku atmosferu osvetljenja koja privlači posetioce u prodavnicu.

Karakteristično za butike su promena ukrasa, prikazi i promocije. Istovremeno, svetla koja rade isključivo sa LED-ima pomažu vam da štedite energiju svaki dan

Menjanje izloga samo je mali deo radnje, ali on i dalje zaslužuje da budu deo sveukupnog koncepta osvetljenja. Najvažniji momenat rasvete je u samom objektu, gde se naglasak daje na određen asortiman. Ovde kupac napokon donosi najvažniju odluku: Kupujete? Da ili ne?

Osvetlite na pravi način svoj svet

Upoznajte naše partnere